NEWS

2015.05.11

WORKS更新!

WORKSに、
弊社でアートディレクションを担当したスリムビューティハウス様2015年ビジュアル制作案件などを追加いたしました。

2014.02.03

oneness! project ウェブサイトをリニューアル

弊社永易、筒井が参加しております oneness! project のウェブサイトをリニューアルいたしました。
oneness! project

2013.12.13

WORKS更新!

WORKSに、

  • FUJIFILM様スペシャルサイト
  • SHIHO様 ブログ
  • ルフランネル様 Cri de Joieウェブサイト
  • 前田智子様 ウェブサイト及びカード
  • お寺の未来様 ロゴ
  • Social Concierge様 ウェブサイト
  • ブルームコンセプト様 BLOOM CREATIVE SOLUTIONSウェブサイト及びフライヤー
  • NPO法人YUKAI様 音楽フェスティバルサイト及びグッズ
  • Fanditha Interior様 ECサイト

以上を追加いたしました。

2013.06.11

WORKS更新!

WORKSに、

  • UEI様 enchantMOONのパンフレット及びウェブサイト
  • NexSeed様 ウェブサイト
  • ブルームコンセプト様 Bloom Universityウェブサイト及びフライヤー

以上を追加いたしました。

2013.06.10

事務所移転のお知らせ

本日、事務所を移転いたしました。移転先は

107-0062 東京都港区南青山5-4-35-910
TEL. 03-6450-5273
FAX. 03-6450-5274

以上になります。

2013.06.01

感謝!祝一周年!!

本日で弊社設立以来、無事に一年が経過いたしました。
こうして設立一周年が迎えられましたのは、ひとえにお得意様及び皆々様のお陰と深く感謝しております。

この機会に、社員一同心を新たにして、今まで以上に一生懸命努力する覚悟でございますので、何卒、倍旧のご支援、ご協力くださいますよう、心よりお願いして一周年のご挨拶といたします。

2013.04.22

本日、Webサイトをリニューアルいたしました。

改めて、

私たちは、FARVE[ファーヴ]と申します。
憧れの地、北欧デンマークの言葉で「色彩」を表します。
決して国土や資源に恵まれているわけでないデンマークでは、豊かな生活をおくるため日常のいたるところにデザインを取り入れています。
FARVEという名前には、そんな良質で機能的なデザインを増やし、色鮮やかに世の中を彩りたいという決意と願いを込めています。

また、デンマークでは、まずシステムを作り、創意工夫を重ねながら、それを柔軟に変化させていきます。
世界有数の福祉システムを作り上げたその手法は、グラフィックデザインを基本にさまざまなメディアをクロスオーバーさせながら、クライアントの課題にあわせて形を変えていく、私たちの戦略にも共通するかも知れません。

商品の潜在的な魅力を引き出し、デザインを得た者に自信を与える。
シンプルでありながらもそこに真実を秘めたデザインを私たちは追求します。

その色彩は、
真実を映し出す。

2013年4月
代表取締役 永易 直樹/筒井 真人

Today, we renewed the website.

Anew,

The word Farve is Danish for ‘color’, and Denmark has long been recognized as an important center for design in northern Europe. Perhaps because Denmark is a relatively small country with few natural resources, the people of Denmark have traditionally incorporated good design into everyday things as a means to enrich their lives.
We chose the name Farve out of a desire to create functional designs that follow the same philosophy, and a determination to bring a little more color to the world.

In Denmark, systems are built first and are then refined with successive layers of ingenuity. Using this approach—which was also responsible for creating one of the world’s most advanced social welfare systems—the basic concepts of graphic design were applied to a wide range of media, with designers flexibly adapting techniques to meet the needs of their clients. This is a strategy we share.

At Farve, we bring out the underlying appeal of a product to confer a measure of self-confidence to its owner. We pursue design that is simple, yet which also expresses the product’s inner truth.

Colors that reflect the essence of things

2013 April
Founders Naoki Nagayasu, Makoto Tsutsui

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